Kau tetap Kera Jantan dihatiku….

23 06 2008


Tindakan

Information

40 responses

23 06 2008
JoeBond

hee bkn kera tp babun

23 06 2008
kera hitam

hahaha dah lama aku tunggu gmbar beruk ni..!

23 06 2008
PENYOKONG AAB

PKR=Parti KELIRU Rakyat
PKR=Parti KELENTONG Rakyat
PKR=Parti KUAT RASUAH
PKR=Parti KUAT RUSUHAN
PKR=Parti KERA REPUT

Ada apa-apa cadangan lagi selain daripada di atas?

26 09 2009
anuku

PKR – Parti KEMENANGAN RAKYAT. Betul tak? Tak percaya tunggulah nanti…

23 06 2008
nikdublin

Huahahaha…tak baik kaitkan gambar tu ngan KJ. Tapi gambar dan title tu memang lawak la.

23 06 2008
kluangman

siapa kera betinaku..

23 06 2008
xxx

ni kera PONDAN …

24 06 2008
kelip-kelip

kera oh kera,
disana ada kera, disini pun ada kera
tapi kera ini tetap menjadi pujaan hatikuuu…ehehehe…

24 06 2008
Niko

A-nak
A-nak
B-eruk….. sepupu sepapat KJ(Kera Jantan) la ni.

B-abi
N-egara…..

24 06 2008
pakcik AAB

penyokong AAB=ayah aku bodoh
=aku anak babi
=anak aku bohsia
=akak aku bohsia
=atok aku bangsat
=aku anak bajingan
=anak aku bodoh
=aku anjing belaan
=atok aku babi…….banyak lagi ni!!!!

nanti aku sambung…ko balik rumah hisap apa yg patut ..mak kau kan ada …akum byee

24 06 2008
bongek

betul ke nie blog antikhairy yang asal ? tolong jawab

24 06 2008
honey

muke penyangak no 1….
kalau la aku dapat backhand….
musti best….

24 06 2008
poorah khairy

khairy ni pemusnah malaysia & rakyat negara ini… yakinlah… mari kita berfikir…jika dibiarkan paklah sendirian mentadbir negara ini.. sudah tentu lemah dan tak bermaya.( ini rEALITI).. ini telah dibuktikan dgn bagaimana paklah menangani masalah rakyat dan negara,hal ekonomi.. menjawab secara spontan tentang pelbagai isu… (malah dalam byk isu semuanya dijawab oleh najib dan menteri2 lain) .. ia utk menyelamatkan paklah dari sebarang kecaman dn juga spekulasi tentang kebodohan dan kelemahan paklah .. ini berbeza dgn dr mahathir yang semuanya beliau boleh jawab dengan sendirinya…. bagi apa saja isu… dia jawab la…la.. tu jugak… menteri2 semua tak de peluang nak menjawab…sampai menteri nazri aziz pun bengang sebab tak boleh menjawab masa dia di bawah pentadbiran dr mahathir. ini jugak menunjukkan mahathir cerdik byk jugak la drpd paklah….jadi di sini wujudlah khairy jamaluddin a.k.a beruk2.. sebagai menunjukkan yang paklah itu begitu berwawasan yang mempunyai prinsip2 kenegaraan utk memacu malaysia sampai ketahun 2057 di samping ISLAM hadhari ( ikut had .. ikut hari…).. jadi dia ni lah yang masuk dari pintu belakang jamban utk mentadbir kerajaan malaysia dibawah paklah.
Kita telah dengar pada perhimpunan umno sebelum pru 12.. pemuda umno mintak subsidi minyak dikaji semula.. itudah kira lama lah jugak… tiba2 tak sampai 100 hari memerintah.. kerajaanpaklah dgn berani umum harga petrol naik serta merta pd 4 jun di sebalik dia dok kata naik bulan ogos.. sapa perancang dia……tak lain tak bukan selain dari kj @beruk.. dlm pada itu dia buat research (dlm blog dia) kononnya tahap oxfordlah…membuat perbandingan industri minyak dan gas malaysia berbanding negara2 lain dan meminta petronas mendedahkan kedudukan kewangannya ( wal hal nawaitu dia..) nak ambik kerusi empuk presiden petronas..( tak tau lah utk sapa)…..ker … konco2 dia yang nak..!!!!
mari kita fikir… sapa lbentong kali….mullah… sapa brendan perriera.. mereka semua org singaporah…sahabat sapa… kj @beruk…keputusan antara dua memihak kepada sapa…. singaporahh….jd sapa dia kj aka beruk ni..tak lain tak bukan… dia bakal menjadi pengkhianat bangsa…klau tak percaya check lah akaun2. sekelip mata jadi jutawan… irfan khairi jutawan .net pun pecah peluh cari peluang perniaagan baru boleh kaya raya… tapi kj@beruk ni… boleh semuanya sekelip mata… syaratnya kahwin dgn anak pak lah dulu. ( dlm filem 3 abd : kini versi baru 3 K…. ayahanda marah takkk……
tidak….kau sapulah kesemuanya……
sekian….

marilah kita berfikir.

25 06 2008
anti kerajaan 3 beranak

so khairy nie tak abis2 dgn perangai jahat nya… dah la berok! muka pun dah jadi berok! rasanya berok2 kat tepi jalan pun tak mcm si khairy tu… tau la ko bukan rakyat mesia tapi rupanya ko ada niat jahat terhadap mesia dan rakyat mesia. kasihan sungguh haku tgk keadaan mesia skang nie… silap2 kite akan mengemis di bumi sendiri disbb perangai jahat si khairy ni….
hai khairy.. kenapa ko nak menghancurkan org2 mesia? apa salah kita org? kenapa ko tak hancurkan singapore?
dasar gampang punya khairy………………….

25 06 2008
Lady Bird

KERA ni memang nasib dia baik sebab dpt kahwin dgn
burung NURI atau pun helikopter NURI. tu.
Kalau dia buat kerja mmg selalu tak siap punya.
Mcm muka dia yg tak siap tu.
Cthnya yg terbaru nak bina Padang Golf yg terbesar di Asia
kat Langkawi. Tapi projek tu terbengkalai hingga kini.
Mmg patut pun kat Dewan Rakyat org panggil dia Monyet, Kera dan spesies yg sama waktu dgnnya.
Memang sajak pun…..

26 09 2009
anuku

Kami tak WELCOME dia pun kat Langkwi ni sebab dah tahu dia tu sape.. Takut nanti jadi MyTeam aje – hangat2 tahi ayam.

25 06 2008
Zeem

Assalamualaikum semua yang mencintai negara kita dan Islam ugama kita yang suci.

Apa2 pun yang kita nak buat tu haruslah ada landasannya..Kalau setakat kita geram dan luahkan perasaan camni,,si beruk jantan yang gampang ni tetap gak die berkuasa dan merancang untuk memerintah….jadi apa harus kita buat..? Let us go to Rembau and terangkan kat Orang Rembau apa yang Beruk gampang ni buat dan berharap mereka semua tidak sokonglah jadi ketua pemuda …. semua ketua cawangan dan orang yang mengundi untuk mesyuarat perwakilan nanti..! Buat satu roadshow untuk beruk jantan gampang nih..
so..? apa lagi? Sape yang nak mula tu..?

25 06 2008
nikmj

Ni ada cerita lagi pasal kera

Aku harap hang boleh fowardkan email kat kawan2 hang…..dan baca email kat bawah ni sampai habis.

Sebelum ni aku terfikir jugak macam Khazanah Berhad boleh beli (Pak Lah cakap sewa) private airplane untuk PM (Pak Lah), tapi bila aku baca email kat bawah ni baru aku tau. Pasal KJ (menantu kesayangan Pak Lah) control media massa kat malaysia ni mungkin tak ramai yang tahu KJ sebenarnya yang menjadi big boss Media Prima (TV3, NTV7, TV8, TV9).

—–Forwarded by Fauziah Ishak/PK/MARDI on 23/06/2008 01:17PM —–

To: “Zetty Ghawas”

THINGS HAPPEN NOT WITHOUT A REASON OR TWO!

PETRONAS BASHING IS ORCHESTRATED.

THE TARGET IS NOT PETRONAS. THATS WHAT THEY WANT EVERYBODY TO THINK.

THE TARGET IS TAN SRI HASSAN MARICAN, PRESIDENT CEO OF PETRONAS.

BEFORE I ANSWER YOUR QUESTION WHY, LET ME TAKE YOUR BACK A FEW YEARS.

IMMEDIATELY AFTER PAK LAH TOOK OVER FROM DR.M AS PM ON 31.10.2003, A SMALL CONSULTING FIRM NAMED BINA FIKIR WAS INVITED TO MAKE A PRESENTATION TO PAK LAH TO PRESENT THEIR VIEWS OF MALAYSIAN ECONOMIC SITUATION BACK THEN. SUBSEQUENT EVENTS LEAD TO ANOTHER SOON THEY WERE MEETING EVERY OTHER DAY, OF COURSE ALL THESE WITH THE HELP FROM KJ, PM SON-IN-LAW. THERE WERE SO MANY PROPOSALS FROM BINA FIKIR THAT EVEN THE GOVERNMENT SENIOR OFFICERS JUST COULD’T KEEP UP. MEANWHILE, A PLAN WAS HATCHED TO TELL THE MALAYSIAN THAT THERE IS NO MORE MONEY IN TREASURY SO ALL PROJECTS ARE HALTED INCLUDING DOUBLE-TRACKING, SINGAPORE CROOKED BRIDGE AND MANY MANY MORE!

BUT PAK LAH TELLS MALAYSIAN THAT AN ACTION PLAN IS IN PLACE AS HE CALL FOR ELECTION IN MARCH 2004.

MR. CLEAN WON THE ELECTION IN 2004 BY BREAKING RECORDS FOR UMNO AS WELL AS BARISAN.

EARLIER NEWSPAPER REPORT WAS FOCUSING ON KHAZANAH NASIONAL BERHAD PERFORMANCE AND AFTER SEVERAL COLLECTIVE COMMENTS ON KHAZANAH, PAK LAH ANNOUNCED THAT THE MD, DATUK ANWAR AJI, OF KHAZANAH IS TO BE REPLACED BY AZMAN MOKHTAR ON JUNE 1 2004, BARELY 2 MONTHS AFTER ELECTION.

AZMAN WAS THE BRAIN AND MD OF BINA FIKIR.

DATUK ANWAR WAS GIVEN CHAIRMAN OF FABER GROUP BERHAD.

IT WAS PLANNED SO WELL THAT PEOPLE HARDLY NOTICED.

KJ WAS SUCCESSFUL IN PLANTING HIS PEOPLE AT KHAZANAH NASIONAL BERHAD AND NOW HAVE ACCESS TO ALL THE ASSETS OF KHAZANAH.

KHAZANAH PASSIVE POLICY ON ITS INVESTMENTS WERE CHANGED ALMOST OVERNIGHT.

THEY WERE ALLOWED TO USED THEIR ASSETS AS SECURITIES TO RAISE MONIES FOR INVESTMENTS OVERSEAS.

INVEST THEY DID INTO THE BILLIONS OF RINGGIT THRU CERTAIN INVESTMENT ADVISORS WHICH MAKES TONS ON AVISORY SERVICES.

PERSONAL GREED IS DIFFICULT TO SATISFY!

PETRONAS IS BY FAR THE RICHEST COMPANY AND MOST PROFITABLE IN MALAYSIA .

PETRONAS HAS WON SEVERAL ACCOLADES AS THE BEST MANAGED COMPANY TOO.

AND TAN SRI HASSAN MARICAN IS A TOUGH NUT TO CRACK.

TO REPLACE HASSAN IS NOT AN EASY TASKS.

SO WHEN THE OPPORTUNITY COMES, KJ & CO TOOK FULL ADVANTAGE TO BASH PETRONAS.

USING MASS MEDIA WHICH HE CONTROLS, USING MANY BLOOGERS TO PLANT HATE MAILS INTO VARIOUS LOCAL SITES AND EVEN TO THE EXTENT OF SPREADING SMSes SENT NATIONWIDE TO BOYCOTT PETRONAS STATIONS AND PRODUCTS, HE IS SEEING THE DESIRED RESULTS.

HE FURTHER ATTACK PETRONAS FOR NOT BEING TRANSPARENT IN THE ANNUAL ACCOUNTS, WHICH IS STRANGE BECAUSE KHAZANAH NASIONAL DO NOT EVEN PUBLISH ITS ANNUAL ACCOUNT. IT IS PETRONAS IS BEING BASHED.

TAN SRI HASSAN CAME OUT DEFENDING PETRONAS SAYING ACCOUNTS ARE AVAILABLE, ONLY CERTAIN PEOPLE REFUSES READ IT!

NEVER BEFORE HAS TAN HASSAN HAVE TO COME DEFEND HIMSELF. DEFEND HE DID, HE TRIED, BUT HASSAN DO NOT HAVE THE POWER KJ HAS.

SILLY ALLEGATIONS WERE THROWN AT PETRONAS ALL WITH EVIL INTENTION TO MAKE PEOPLE ANGRY AT HASSAN FOR THE FUEL HIKE WHICH WAS ACTUALLY A GOVERNMENT DECISION.

THE MODUS OPERANDI WAS SIMILAR TO KHAZANAH NASIONAL, BUT PETRONAS SEEM MORE DIFFICULT.

MORE ATTEMPTS TO UNSEAT HASSAN WILL BE PLAN BY THESE GREEDY PEOPLE, AND ALL THEY NEED IS A WRONG MOVE BY HASSAN. SO FAR HE HAS DONE NONE OF IT.

ONCE THEY WIN, THEY WILL REPLACE HASSAN WITH THEIR OWN PEOPLE AND PETRONAS MONEY (OUR MONEY) WILL BE AT THEIR DISPOSAL!

SOME ONE MUST STOP THESE CULPRITS. AND DON’T SAY I DID NOT FOREWARN YOU.

BARBARIAN AT THE GATES OF PETRONAS!

25 06 2008
AnakMinang

Kj tu bukan eh koro tapi azazil….pak mertuo eh lak kandiqq…elok la tu

25 06 2008
penyokong PR

SEMUA BERTINDAK SABAR.

PR AKAN MENUBUHKAN KERAJAAN PERSEKUTUANTIDAK LAMA LAGI.

SEMUA KAUM AKAN BERSATU DAN BERGABUNG

TENAGA MENENTANG RASUAH DAN PENYELEWENGAN
DAN KETIDAKADILAN.

HIDUP SEMUA KAUM DI MALAYSIA.

26 06 2008
wawasan2020

aku tak pahamlah dgn PR terutamanya PAS yg dah gila agaknya dengan undang-undang yg mereka cipta sendiri tanpa berlandaskan islam seperti yg mereka laung-laungkan sebelum ini .Terbaru satu lagi peraturan bodoh ciptaan PAS yg dilakukan oleh kerajaan PAS di Kelantan dengan mengenakan saman kepada perempuan melayu yg memakai gincu dan kasut tumit tinggi.Bukan main pendek lagi akal mereka, adakah logiknya kononnya dgnnya dengan memakai gincu dan tumit tinggi boleh cenderung kpd kejadian rogol menjadi semakin berleluasa?Ataupun Si Badut drpd pemimpin PAS ini yg membuat undang-undang ini memang mempunyai hawa nafsu yg kuat dimana mereka tak boleh melihat perempuan pakai gincu dan kasut tumit tinggi yg boleh menyebabkan ‘barang’ mereka jadi naik.

skg baru paham, rupa-rupanya apa yg dilaungkan oleh PR sebelum ini terutamanya PAS kononnya BN=Barang Naik sebaliknya Barang Naik itu ditujukan kepada pemimpin PR terutama PAS yg tak boleh melihat perempuan memakai gincu dan tumit tinggi yg boleh menyebabkan pemimpin badut PAS mengalami ‘Barang Naik’.Tolonglah selamatkan Malaysia drpd jatuh ke tangan PR ini yg mempunyai akal yg pendek lagi bodoh ini, jadi sama-samalah kita sokong Barisan Nasional untuk kesejahteraan bersama.Kalaulah beginilah cara PR mentadbir malaysia maka hancurlah Malaysia dan jikalau di takdirkan Malaysia jatuh ke tangan PR maka nasi sudah menjadi bubur dan menyesal pun dah tak berguna.

26 06 2008
26 06 2008
Affuan

wawasan2020 agaknya lebih suka pemimpin sekarang terus merompak dan mencuri daripada rakyat a.k.a dia sendiri. bukan setakat hari ini, anak cucu kita pun nanti akan kena rompak selagi bn bermaharajalela.

26 06 2008
Anti Umno

UMNO – Umat Munafik Nayakan Orang
BN – Babi Negara

UMNO – Untuk Murtadkan Nak orang
BN – Bangsat Nasional

UMNO – Ugama Melayu Nasihatkan Orang
BN – Banjingan Neraka

UMNO – Ukiran Mayat Nisan Omongan
BN – Barua Nyaman

Siapa memberikan apa-apa sokongan dalam apa jua bentuk maka dengan sendiri beliau telah mengistiharkan dirinya Munafik dan bakal menunggu Panglima Dajal datang menjemput.

Marilah kita sama-sama mengkuburkan UMNO dan segala ideologi khurafat dan kebangsatannya.

Jangan biar negara kita MUSNAH !!!

26 06 2008
gts it csjhgbvhtb

itu adalah salah satu cra mendakwah manusia.pakai tudung wajib bagi org islam,muslim yg x pernah pakai tudung mesti pakai.walupun pd waktu bekerja sahaja dr situ dia dpt belajar dan merasa biasa dgn tudung.

cara ini juga dpt mendakwah anak2 mereka nampak mak dia pakai tudung,cantik jugak,haa nampak…..

bab pakai gicu,maknanya org kalantan boleh la simpan duit gincu mereka tiap2 bulan.jimatkan!!

27 06 2008
Wan Zul

Salam.

Kepada wawasan 2020. Tanya ustaz2. alim ulama tentang gincu ni.. Dengar ceramah ustaz shamsuri. Benda macam ni pun x tau.

27 06 2008
faizalshukri

a”kum…saya tertarik mellihat hujah serta kalam yang keluar dari mulut saudara mengatakan PAS berfikiran pendek dengan mengenakan undang2 baru dari segi pemakaian kasut serta alat gincu.
seperti yang dimaklum saya tidak berpihak mana2 pihak BN mahu pun PAS ini kerana kedua-duanya membawa satu ideologi yang mewakili satu pertubuhan yang berdaftar dinegara ini.
Jika direnungkan kembali pernahkah saudara terfikir dimana silapnya dan apakah punca kejatuhan akhlak anak2 melayu kita sehingga menduduki carta keatas disetiap tempat dari segi kejatuhan moral?
saudara…sebenarnya apa yang diperjuangkan oleh pas untuk ISLAM bukan pada bangsa.ISLAM adalah agama yang tidak membezakan mana kaum,bangsa atau ideologi khususnya dalam perbandingan diantara sesama manusia itu sendiri.
disini hanya saya katakan UMNO memperjuangkan HAK dan BANGSA MELAYU.kalau difikirkan AGAMA dan BANGSA,saudara pilih yang satu?kerana AGAMA adalah kunci segala yang ada untuk menyelesaikan masalah yang ada..renungkan ia sejenak..wasalam..

27 06 2008
Lady Bird

Khairy nak ambil alih Petronas???????
Cermin muka dulu la ooiii……
Petronas mempunyai imej yg bersih…
Kalau KERA tu take over, implikasinya akan menjatuhkan reputasi Petronas .
Cthnya : KHAZANAH dah jadi mcm tin kosong.
TUN M jgn sekali2 bagi Khinzir ni pijak kat Twin Tower tu.
Serang dia habis-habisan….

Sedar LAH diri mu wahai MONKEY MONSTER!!!!!

27 06 2008
Haziq

Hari ini Ezam bising pasal wang derma ? Kenapa ? sebab dia berada di sebelah Umno dan dia perlu menyerang apa juga cara kepada sebelah lawan Umno. Itu bukan prinsip tapi kerana kepentingan diri.

Ezam sejak hujung 1998, bukankah hidup hasil dari wang derma ? Pergi ceramah, rakyat digesa kumpul derma jihad tetapi ia untuk sapa ia untuk Ezam. Sebelum balik tiap malam lepas ceramah sudah pasti poketnya dimasukkan penganjur wang derma malam itu.

Itu tidak termasuk wang ‘derma’ bulanan dari seorang Dato cina dan seorang Datuk CEO syarikat komponen automobil yang tersenarai dalam BSKL. Mereka ini beri derma untuk bantu perjuangan. Jumlah bulanan dari dua Datuk ini mencecah lebih RM 20 ribu sebulan, tetapi bagi Ezam perjuangan itu adalah dia maka sudah tentu wang derma itu untuk tanggungan dia dan keluarganya.

Di mana di mendapat kemewahan, berkereta mewah dan berumah besar ketika semua orang berjuang. Dia juga yang mengatakan dia tidak ada harta yang dikumpul ketika bersama Anwar Ibrahim. Maka sah lah hasil wang derma.

Dengan wang dermalah dia membela budak – budak kelilingnya yang kononya melihat Ezam setia walaupun dalam keadaan susah tetap membela mereka. Sedangkan mereka tak tahu yang wang derma kepada mereka (budak – budak ini) amat kecil jika dibezakan dengan wang derma yang diperolehinya.

Itu belum masuk derma khas menjelang program atau event besar. Ezam pasti akan kutip…. kalau dia dapat RM 50 ribu maka dia akan guna hanya RM 10 ribu sahaja. Menjadi perangai dia juga mempergunakan bil – bil yang sama dua tiga kali untuk ‘claim’ dari dua tiga orang simpatisan Anwar yang kaya raya.

Sudah lah Mat Ezam Kotak orang meluat tengok kamu

Aku cabar Ezam jika masih ada telur… bangkitkan semula rasuah anak beranak PM dan bekas PM yang berkilo2 kau hantar atas nama gerak tempoh hari..

27 06 2008
wawasan2020

aku memang tidak setuju dan menentang sekeras-kerasnya dgn korang mengaitkan KJ itu sebagai beruk.Apakah kesalahan Khairy sehingga korang semua kaitkan dia dengan beruk?bukankah tuhan telah menganugerahkan dia sebagai Manusia seperti kita juga.mmg korang tak hati perut langsung.Apakah perasaan anda bila orang mengaitkan anda sebagai binatang padahal anda sebagai seorang manusia yg mempunyai akal yg boleh berfikir dan menilai yg mana baik dan yg mana buruk.Renung-renungkanlah………….

28 06 2008
BEROK UKAH NYOR

Dah banyak sangat ke SI KJ – KERA JANTAN ni buat kebaikan maka tu lah orang dok pakat MAKI HAMUN si KJ – KERA JANTAN ni hidup nak menyusahkan orang ada lah….

Memang sah lah yang si KJ ni LAHANAT… LAgi DAJJAL

29 06 2008
Pro AAB

Di sini aku nak ambik kesempatan untuk mengharapkan PakLah dan KJ tak step down…sbb depalah harapan aku…aku dah tak nampak ada org lain yg bleh ganti tem pat depa..

Tanpa Paklah dan KJ..hidup aku takdak hiburan setiap hari browse internet,blog,forum,komen,bla bla bla…

cuba bayangkan paklah dan KJ lenyap…sapa lg yg kita nak kutuk2..sapa lg yg akan korang nak belasah…so, proof dah takdak sapa2 lg..dan aku terus takdak mood nak browse komen2 korang tau dak

So,akhir kata dari aku…

“TIADA HARI TANPA PAKLAH”…sekian..hahaahaha

3 07 2008
huha

The plan of operation
The main features of the Weishaupt plan of operation required his Illuminati to do the following things to help them to accomplish their purpose:

1. Monetary and sex bribery was to be used to obtain control of men already in high places in the various levels of all governments and other fields of endeavor. Once influential persons had fallen for the lies, deceits, and temptations of the Illuminati, they were to be held in bondage by application of political and other forms of blackmail, threats of financial ruin, public exposure, and physical harm, even death to themselves and loved members of their families.

2. The Illuminati who were on the faculty of colleges and universities were to cultivate students possessing exceptional mental ability and who belonged to well-bred families with international leanings, and recommend them for special training in Internationalism. Such training was to be provided by granting scholarships, like the Rhodes Scholarship, to those selected by the Illuminati. All such scholars were to be first persuaded and then convinced that men of special talent and brains had the right to rule those less gifted on the grounds that the masses do not know what is best for them physically, mentally, and spiritually.

3. All influential people who were trapped to come under the control of the Illuminati, plus the students who had been specially educated and trained, were to be used as agents and placed behind the scenes of all governments as experts and specialists. They would advise the top executives to adopt policies which would, in the long run, serve the secret plans of the Illuminati’s one world conspiracy, and bring about the destruction of the governments and religions they were elected or appointed to serve.

4. They were to obtain absolute control of the press so that all news and inforation could be slanted to convince the masses that a one world government is the only solution to our many and varied problems. They were also to own and control all the national radio and TV channels.
After reading these four points of strategy, we have to admit that our mass communications media is controlled at all levels, and that at all levels our governments are also infiltrated and controlled, just like Weishaupt had planned back in the 1700’s. Unfortunately, few people are aware of this fact, which is why they make little sense out of many of the world events that take place today.

Yang No4 = KJ ???
Nie antara Cara illuminati nk menguasai Dunia.

3 07 2008
saiful

Nice pis of baboon!

7 07 2008
anti kerajaan 3 beranak

aku rasa takde kebaikan langsung pada si Kera Jantan ni.. malah lagi menghancurkan org2 melayu iaitu org2 UMNO. selagi dia masih berada di atas, semakin hampir kehancuran melayu dan org2 UMNO kursusnya…

dasar gampang punya KJ… ptuihhhhh!!!!

2 08 2008
kuganaz

bukan beruk jantan…tapi beruk pondan larrrr….dalam setiap kali doa slps semayang memang aku mintak dari allah supaya keturunan dia HANCUR!!mati tak terima di bumi..

5 08 2008
buntat

nice pic..pic of the year

its the true form of khairy jamaluddn a.k.a KERA JANTAN

4 09 2008
mat teropong

Hello, ini bulan Ramadhan Al Mubarak, bulan puasa. Korang ni tak ingat Allah ka. Asyik mengutuk sana sini. Kalau KJ dengan kuncu2nya betul2 nak nianya orang tunggulah seksa api neraka. Kalau dia betul2 beriman dan bertakwa dia tak akan buat semua ni.

Tapi betul juga gambar dia macam beruk.ennnnnnnntahlah

12 10 2010
sejernih punk

parti politik golongan elitis semua triple-k(kaki kuat kencing) sama jer antara BN,nan PAKATAN RAKYAT…arr….fuck!!!!!!!oFf!!!!!!!baik kita wat politik kita sendiri…lagi syiokk!~~ahhahahh~~

5 11 2010
delolo

kau orang ni komen tah apa apalah.tak takut Allah ke.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: