Pelan peralihan kuasa 2010, helah menantu PM untuk singkirkan Najib Tun Razak

14 07 2008

Ramai ahli-ahli UMNO yang marah apabila Pak Lah mengumumkan akan menyerahkan kuasa kepada Timbalannya, Najib Tun Razak pada pertengahan Jun 2010. Najib didalam wawancaranya dengan Mingguan Malaysia semalam dikatakan kelihatan begitu ceria dan gembira apabila ditemui wartawan.

Namun disudut hatinya, tiada siapa yang tahu. Najib terpaksa bersetuju dengan pelan peralihan kuasa “cadangan menantu PM” oleg kerana beliau sudah tidak ada pilihan yang lain.

Walaupun beliau mampu untuk meraih pencalonan yang secukupnya untuk melayakkan dirinya untuk bertanding dalam Pemilihan Agong UMNO pada bulan Disember ini, anak kepada Tun Razak tersebut tidak dapat berbuat demikian oleh kerana dia amat faham tentang permainan menantu PM dan “budak-budak tingkat empat”.

Najib juga mungkin sudah tahu yang beliau sudah masuk perangkap. Oleh kerana itu beliau terpaksa bersetuju dengan pelan peralihan kuasa menantu PM. Sepanjang tempoh bermula sekarang sehingga pertengahan Jun 2010, pelbagai kemungkinan akan berlaku dalam usaha menantu PM dan “geng tingkat empat” untuk membunuh karier politik Timbalan Perdana Menteri tersebut.

Diantara yang “mereka” akan lakukan ialah:

Mengaitkan Najib dengan pembunuhan warga Mongolia, Altantuya Shaariibuu. 

Jika Najib didapati terlibat dengan pembunuhan warga Mongolia tersebut, maka karier politik beliau sudah tentu akan hancur. Yang paling buruk akan berlaku ialah bukan sahaja karier politik Timbalan Perdana Menteri itu akan hancur malah beliau akan menghadapi hukuman gantung.

Siapa yang akan digunakan untuk membunuh karier politik Najib Tun Razak?

Sudah tentulah Anwar Ibrahim. Anwar akan diberi lebih banyak lagi fakta yang direka oleh “budak tingkat empat” dan akan mendapat perlindungan untuk menyerang anak Tun Razak tersebut.

Akan bersambung…..

Anak Jati Rembau


Tindakan

Information

20 responses

14 07 2008
15 07 2008
anti kerajaan 3 beranak

kasihan dato najib.. apa boleh buat, kalo manusia berhatikan syaitan mmg takleh nak wat apa dah. terima je kenyataan…

dasar gampangnye KJ…

15 07 2008
Rakyat Malaysia

biarlah sahaja DSAI menjadi PM.
kalau tak baik persembahan boleh di ganti
dlm pilihanraya yang seterusnya.

15 07 2008
muhammadhanif

Agak lama juga masa untuk samapai bulan Jun 2010, macam2 boleh berlaku. Mungkin juga Najib disabitkan dengan kes bunuh Altantuya atau mungkin ini percaturan Pak Lah untuk menghapuskan watak2 kotor dalam UMNO. Mungkin Muhyiddin Yasin lebih bersih dari kalangan MT UMNO itu sendiri. Sebagaimana kata Dr Mahathir, Muhyiddin Yasin boleh menang kalau bertanding atas tiket Timb. Presiden

16 07 2008
waksapu

Lupakan khairy. Jom tengok tranksrip Anwar VS Shabery kat

http://waksapu.blogspot.com/

16 07 2008
dr butiq

kau ni jang biar boto jgn main lontung yo biar menureh sikit jgn tak somonggah sgt malu org gombau

16 07 2008
Ajaque

kalau x paklah, ada ka orang lain boleh ganti? Najib tu boleh ka? I dont think so.

Bagi aku tak dak sapa yang boleh jadi PM dalam BN tu.

16 07 2008
Pro KJ

BN kalah, kerana KJ. Minyak naik, sebab KJ pakai kereta besar. Bini bengang, kerana minat KJ. Memang tak logik, semua masalah masalah ini langsung tidak ada kena mengena dengan Pejabat Menantu Perdaa Menteri. Kita harus fikir masak masak, KJ lah orang yang paling berilmu dalam kabinet. Siap belajar di Oxford, ada pengalaman bisness, tau kaotim sama anak orang besar. Apa salahnya?

17 07 2008
pakcik leman

ko ni anak jati rembau..jadi rasa nya ko org negeri la kan..macam ni la ..kalau semua blog ko ko cakap anwar ibrahim terlibat ..aku harap allah ampun kan dosa ko,keluarga ko dan keturunan ko..patutnya perbalahan antara org umno jangan seret hamba allah yang lain…ni ko heret juga…ingat sikit setiap perbuatan yang terkutuk ada pembalasan dari allah …fitnah besar dosa nya…semoga allah selamat kan org melayu yang fasik macam ko..amin

20 07 2008
keem

bro.. cari jalan camner nak kluakan khairy dari rembau dan UMNO…
dia bkn selamatkan orang melayu…

21 07 2008
Hazura

Wak sapu, sb DSAI tidak berapi2 menyampaikan hujah kerna tu TV kerajaan, so kena lah berhati2 sb nanti TV kerajaan ni akan deletekan.

21 07 2008
Don2010

KJ,

Kuatkan semangat dan hapuskan pengkhianat2 dalam UMNO. Bagi aku lebih baik Pak Lah dari Najib durjana.

Dah lah kebas bini orang (jangan ingat orang tak tau sejarah Rosmah sebelum ditender Mr.Mongolia tu) berangan2 nak jadi PM ciss. Bacullah ahli UMNO kalau menolak Pak Lah dan memilih si Najib.

JAHANAM NEGARA !!!!

22 07 2008
notty_83

memang menyampah tengok muka kj kat mana2

lagi bes tgok muka mukriz anak tun!!

wawawa!!!!!!!!!

22 07 2008
nald

Najib tetap akan jadi PM… amin…

23 07 2008
Pemuda Pelapis

Salam sejahtera,

PEMBERITAHUAN

Untuk mendapatkan sebarang berita-berita rujukan Buletin Utama TV3 bagi anda yang sering ketinggalan waktu siarannya, sila layari Rujukan Berita TV3. Blog ini sedang dikemaskini dengan berita-berita semasa yang terkini dan segala berita-berita lampau.

Semoga bahan rujukan ini dapat dimanfaatkan bersama sebelum sebarang spekulasi atau lontaran pandangan dikemukakan. Juga diharapkan agar kita semua tidak perlulah “bias” meskipun ianya merupakan berita arus perdana yang dikongkong oleh kerajaan pemerintah. Usaha ini diwujudkan atas dasar kebertanggungjawaban terhadap agama, bangsa dan negara yang tercinta.

Sekian dimaklumkan.

PEMUDA PELAPIS
http://www.pemuda-pelapis.blogspot.com

23 07 2008
gondol

lama tak update blog ni… kene hack lg ka?

24 07 2008
AnakMinang

pado yg sokong kj(azazil)tu wa’ang jgn marah kalu org tak sokong azazil tu…we’eh tu mmg bukan nak nolong org mayu tapi nak rusakkan laie ado…aden kalu buleh biarlah TUN yg jadik PM aman jo masia ni dulu….satu dunio kona malaysia…aden ado kona sorang prof…we’eh ni mat saleh tapi buleh ckp mayu….we’eh memulo kono dtg siko we’eh ingek masia ni org yg mundo….tapi bilo we’eh tgk apo yg ado kek masia ni asil kojo TUN kojuik borok prof tu…..skang ni aden nak tanyo apo asil paklah(kandiqq)…duik byk abeh…bondo tak nampak…yg nampak c kandiqq tu yg nikah……dah la kandiqq wa’ang ronti jo la jadik PM…memacam cito tak elok yg aden donga….org umno ni mmg bangang poie sokong kandiqq tu laie…aden kalu TUN tu masuok balik baru aden sukong umno…kalu tak mampuih la….

24 07 2008
Mat Kilau

Kepada Don2010….

Sekarang bawah Pak Lelah lahanat
pun Malaysia dah jahanam dah….

24 07 2008
Razamith

Prediction

2010 – Paklah – Muhyiddin (Najib dah kena sumbat dlm penjara atau kena paksa resign)

2012 – Paklah – Muhamad Taib (Muhyiddin resign kena skandal AP)

2015 – Paklah – KJ (Muhamad taib bg jalan. Minister yg tinggal sumer ‘yes boss’. Sumer setuju je)

2020 – KJ – Muhamad taib (paklah dah nyanyuk. kena resign. Sebab Muhamad Taib bagi jalan dulu, KJ pun lantik Muhamad Taid jd TPM)

2 08 2008
buntat

khairy is nothing but “PENGKHIANAT AGAMA,BANGSA DAN NEGARA”

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: