Jika dibenar bertanding lawan Anwar, EZAM akan membuat pengakuan diliwat

30 07 2008

Baru-baru ini, bekas pengkhianat UMNO yang baru diterima masuk kedalam UMNO oleh Abdullah Bodohwi menyatakan kesediaannya untuk mencabar bekas bosnya, Anwar Ibrahim sekiranya akan berlaku pilihanraya kecil di Kulim.

Beliau berkata, satu pendedahan besar akan dilakukannya dalam kempen pilihanraya kecil tersebut.

Nampaknya maklumat yang kami terima sebelum ini semakin terlihat kebenarannya. Ezam dan pengikut-pengikutnya yang bersarang di Agenda Daily tidak sedikitpun menafikan posting Anti Khairy sebelum ini yang menyetakan bahawa Ezam akan membuat pengakuan diliwat oleh Anwar.

Jadi, kita jangan terkejut jika Ezam dibenarkan oleh UMNO untuk melawan bekas boss lamanya, pendedahan besar yang akan dibuatnya ialah dia telah diliwat oleh Anwar sewaktu menjadi Setiausaha Politik kepada bekas Menteri Kewangan itu.

Jika dikata mengapa pendedahan tidak dilakukan sebelum ini, Ezam pasti menjawab bahawa beliau tidak dapat berbuat demikian kerana diugut oleh orang-orang Anwar.

Apakah Ezam akan mengulangi episod Saiful Bukhari?

Sabar…. Banyak lagi pendedahan…..

Anak Jati Rembau


Tindakan

Information

19 responses

30 07 2008
Rakyat Malaysia Cina

lubang semakin besar.
mana 6 kotak bukti rasuah UMNO
SUDAH DI LIWAT EH…HILANG

30 07 2008
utohkacil

cerita dongengan liwat sudah tidak menjadi sensasi lagi bagi rakyat Malaysia.
Jika ezam buat pengakuan dia di liwat, dia akan menerima padah.

30 07 2008
Malaysian

He talks too much and is crazy for power that doesn’t belong to him. A betrayer to a party will always be a betrayer to the boss.

He is a completely bankrupt politician, and has not realized this as yet. We don’t need a leader without principals.

30 07 2008
NorHaslim

bagus la juga kalau Ezam betul-betul nak dedahkan siapa Anwar sebenarnya, biar penyokong-penyokong Anwar dan rakyat tahu siapa sebenarnya Anwar ni. Jangan sampai terlewat, jangan sampai Anwar jadi PM esok-esok dan negara kita tergadai.

26 09 2009
anuku

Awak ni pun sikit hari lagi macam Ummi Hafilda. Sedangkan Mahathir pun tak dapat nak buktikan benda2 tu apatah lagi si Ezam ni. Entah2 dia dah main dengan awak kut macam Ummi dengan S’ng. hehehhe

30 07 2008
longman

ntah berapa juta pulak agaknya ex-gratia yang ezam dapat sebab jadi hamba sodom… atau just mengaku disodom walaupun tidak disodom… mual tekak aku dengan si ezam nih…

26 09 2009
anuku

Dengar citenya RM20m. entahlaaah Labu apa ak jadi dengan c Ezam ni…

30 07 2008
gondol

nak tanya sket…antikhairy.blogspot tu betui ka nak aktif balik mcm ada yg tak kena ja

31 07 2008
Omar Ahmad

Kenapa semua orang Bodowi teringin ingin mengaku diliwat oleh Anwar Ibrahim? Besar ke dia? Pakai minyak lintah kut? Mungkin Saiful Bukhari dah impi impi sampai termimpi mimpi dengan Anwar, ak tau macam mana dengan riwayat hidupnya yang akan datang, jadi suami, bapa, datuk pada orang, sampai bila kita akan ingat, dia ni pernah mengaku diliwat. Kan Anwar ini seksi dan macho, dah tua pun masih tegap lagi, tak la macam bodowi yang selalu tidur dalam mesyuarat…nyayuk oi!

31 07 2008
SHEIKH ANWAR AL JUBURI

PORK LAH BODOHWI
KHINZIR JALANG
SHEIKH ANWAR AL JUBURI
EL EZAM AL BAPOQI

SEMUANYA SATU KETURUNAN AL JUBURI

26 09 2009
anuku

Awak pulak al-khunsai. betul kan

1 08 2008
ORG PAROI JAYA

ermm, syabas ezam, dedahkan segala keburukan anwar. Anwar ni memang penjenayah seks, yg kuat tenaganya. Sampai ezam dan saiful yg ada silat tu xboleh lawan!!!!Cayalah!!!

Hidup Aunty petpet:p

Org Umno, teruskan mempercayai kes liwat!!!!!Memang tiada konspirasi!!!!!

1 08 2008
DYG BELLA HJ AWG KASSIM

Saya tidak menyokong sesiapa pun didalam hal ini, bagi saya masa depan negara amat penting..saya cuma ingin lihat bagaimana pemimpin kita semua baik dari kerajaan mahupun pembangkang bertoleransi dan bersatu padu membentuk negara kita. sia – sia sahaja selama ini apa yang telah diperjuangkan oleh pemimpin2 kita sebelum ini tidak diteruskan..amanah yang mereka berikan tidak dinilai sama sekali dek kerana isu ini. saya tidak tahu siapa dipihak yang benar …saya tahu mereka semua ada matlamat sendiri tapi saya merayu …..sebelum apa2 terjadi ..tolonglah perbetulkan apa yang telah terjadi ini.negara kita negara demokrasi jadi semua orang ada hak bersuara, jadi tidak salah bersuara tapi jika bersuara kerana ingin nak jatuhkan maruah atau apa pun..pleaselah!!! jgn bagi malu sendiri!!! what done is done..kita fikir bagaimana nak majukan negara kita tapak demi setapak!!!! tolonglah demi negara ..tolonglah hentikan semua ini…sebelum orang lain masuk campur!!! lagi parah tau!!! saya cuma prihatin pada masa depan, pada anak2 yang bakal memimpin bukan menyokong pada sesiapa!!! kita punca segalanya..kalau dah benihnya sudah berbau busuk maka busuklah ya..tapi kalau benihnya wangi maka wangilah ia..

7 08 2008
malaysia boleh

pelik….memang pelik….

8 08 2008
nourhayati

salam..
apabila membaca segala macam berita dalam politik negara kita saya jadi takut terutama kes liwat..kita tahu perbuat ini diharamkan oleh Allah dan sepatutnya kita semua ingatlah apa yang berlaku pada kaum nabi Lut..tolonglah kita semua takut akan azab dari Allah..cukuplah dah letih mendengar perkataan..LIWAT..

9 08 2008
flamengo-justice

moga ezam dicalonkan bertanding n DSAI..
kita tengok penerimaan rakyat terhadap mereka,samada majority bertambah atau menurun..aku percaya ezam(lembu yang dicucuk idongnya) akan menerima padah..blah la oi..

Najib orang kuat di PEKAN..al maklumlah segala macam org asli “sakai”,”jakun”ada di celah2 sana..
BN kuat di sabah,sarawak..al tak kisahlah puak2 dusun kadazan banyak sana,pendatang indon,filipin..
UMNO kuat di johor,al maklumla WPI pun tak lame lagi melepas ke singapore,orang2 jawe bukan kisah pun,malaysia melingkup diorg blah lah indon..hehe

HIDUP UMNO!!!HIDUP MELAYU KAMPUNGAN!!

7 09 2008
kulitpisang

http://www.kulitpisang.com

Jika Azizah sekali yang mendedahkan – Anwar akan tentang

Jika Wan Azizah sekali yang bersumpah dan buat pendedahan kepada rakyat, Anwar pasti akan menafikan dan isterinya juga akan dijadikan musuh bersama-sama dengan sokongan penyokong fanatik PKR. Anwar akan lakukan apa saja untuk mencapai cita-cita politik Mat Jeninnya.

Bagi Anwar, apa saja yang boleh membawa beliau sebagai Perdana Menteri akan digunakan sepenuhnya untuk mencapai matlamat dan nafsu beliau yang sedang membuak-buak yang telah disimpannya selama 10 tahun. Bangsa akan digadai dan agama akan dipersendakan, inikan isterinya. Anwar sanggup membuang semua kawan-kawan rapat yang telah berjuang untuk beliau ketika dipenjara dahulu jika mereka menghalang kehendak dan keinginan besar beliau.

Sesiapa sahaja yang akan menghalang beliau akan pasti ditentang dan akan menerima padah dari fitnah yang akan dilemparkan kepada sesiapa sahaja yang akan menjadi batu penghalang perjalanan beliau untuk mencapai cita-citanya. Bagi beliau Saiful adalah satu kesilapan besar yang telah dilakukannya dan beliau hampir terjerat dan hampir saja mahu membuat pengakuan apabila ada kesilapan teknikal dimakahmah yang mendakwa beliau sebagai melakukan sex diluar tabie secara suka sama suka. Persoalan beliau mengenai kenapa hanya beliau sahaja yang dituduh hampir-hampir tercetus pengakuan Anwar mengenai kes aduan liwat berkenaan.

Anwar tidak mungkin akan bersumpah kerana tahu sumpahan itu akan melaknati dirinya, menangis airmata darah sekalipun beliau tidak akan melakukannya. Ketua Dewan pemuda Pas Sallehen Mukhyi meminta Anwar Ibrahim untuk bersumpah dan berkata, semua pihak harus menerima baik sumpah laknat bekas pembantu peribadi Anwar, Mohd. Saiful Bukhari Azlan yang berbuat demikian kerana mahu menjaga nama baik diri dan keluarga. Kita mungkin sudah dapat mengagak apa sebabnya. Anwar enggan bersumpah, tapi bagi penyokong Anwar yang bagaikan disihir tidak akan mempercayai apa yang telah berlaku kerana sokongan mereka kepada Anwar tidak ada hadnya.

Anwar menggunakan kaedah menyerang kembali lawan yang mencabar beliau untuk bersumpah. Hari ini Anwar telah mengugut Timbalan Perdana Menteri dengan Isu Port Dickson, seperti biasa isu yang akan direka tanpa bukti. Jika Anwar mahu dedahkan, dedahkanlah, Najib pernah difitnah oleh Anwar lebih dari ini.

Bagi mengelakkan diri dari terus ditekan supaya besumpah, Anwar telah mencari pertolongan dari luar dengan membawa Gus Dur atau nama sebenarnya Abdul Rahman Wahid didatangkan khas dari Indonesia untuk bantu kempen bagi pihak Anwar. Walau apa pun motif diterbangkan Gus Dus dari Indonesia ke Malaysia, dalam musim pilihanraya Permatang Pauh ini, ia tetap dilabel sebagai ‘pertolongan kempen dari luar’.

Rakyat Malaysia akan bertanya kenapa perlu diterbangkan ‘ulama’ luar kalau semata-mata untuk membersihkan ‘isu liwat Anwar’, seolah-olah memperlekehkan ulama-ulama dalam negara dalam menangani isu berkenaan. Melainkan Mufti Perlis, Saiful juga telah membuktikan bahawa ulama politik di Malaysia juga mementingkan kuasa dan seolah-olah ditipu juga oleh Anwar Ibrahim, mereka lebih suka mengambil sikap berdiam diri. Tidak dipastikan apakah maksud berdiam diri ulama-ulama Malaysia.

Turut mengulas juga Ustaz Haji Hadi Awang, Ustaz Nik Aziz dan Ustaz Haron Din, tetapi mereka tidak mempertikaikan tentang kesahihan lafaz sumpah, sebaliknya pertikaikan soal aspek teknikal sahaja. Namun begitu, kenyataan mereka turut ditafsirkan sebagai berpolitik kerana mereka adalah pemegang jawatan utama dalam politik PAS. Bermakna kebergantungan Anwar untuk membersihkan diri daripada isu liwat semata-mata bersandar kepada ‘ulama’ politik luar. Gus Dur tidak mampu mengubah apa-apa tanggapan rakyat Malaysia terhadap Anwar.

Anwar sepatutntya tidak perlu menjemput Gus Dur datang ke Malaysia, Gus Dur tak ‘nampak’ apa yang berlaku di Malaysia, Gus Dur juga tidak nampak apa yang ada dihadapan beliau, lebih baik Anwar sendiri pilih mana-mana masjid atau mana ceramah di Permatang Pauh, lafaz “Wallahi

26 09 2009
anuku

nampaknya hati awak lebih hitam warnanya dari belakang kuali….

9 09 2008
Hamba ILAHI

Saya merayu dan menyeru kepada semua umat ISLAM
dimalaysia agar bersatu padu melawan musuh ALLAH tidak
kira apapun fahaman politik..sedarlah bahawa dunia ini
sudah tua..”jihat yang paling utama itu ialah jihat melawan
hawa nafsu”muhasabah diri kita bagaimana hubungan kita
dengan ALLAH..janganlah kita terlalu mementingkan dunia
yang fana ini..entah esok lusa kita mati siapa tahu..saya
syorkan kepada agar tuntutlah ilmu agama sebanyak-
banyaknya mudah-mudahan kita dilindungi dan diberkati
ALLAH..buatlah kajian tentang HARI KIAMAT,IMAM
MAHDI,TURUNNYA NABI ISA KE BUMI,DAJJAL,YAJUB WA
MA’JUB..semoga menjadi benteng diri dan IMAN…lupakanlah soal dunia dan fahaman politik..yang penting ISLAM wajib ditegakkan..lupakan UMNO,PAS,PKR…
itu semua hanyalah parti politik tapi yang kita wajib bela dan tegakkan ialah ISLAM…ALLAHUAKHBAR!!!!ALLAHUAKHBAR!!!ALLAHUAKHBAR!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: