Blog Anti Khairy kembali

23 09 2008

Setelah berehat dengan begitu lama, kini blog Anti Khairy kembali. Kali ini kami akan fokus untuk memastikan menantu PM gagal untuk menjadi Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Niat kami hanyalah satu, selamatkan Malaysia daripada menuju kehancuran jika menantu PM menjadi Ketua Pemuda UMNO.

Jika anda bersama kami dan ingin membantu kempen ini, sila kirimkan artikel ke matapena08@gmail.com.

Sekat Menantu PM!


Tindakan

Information

18 responses

23 09 2008
lanwm

nice!

25 09 2008
AVIS

KHAIRY IS ASSHOLE

25 09 2008
AVIS

KHAIRY IS IMMATURE AND ALREADY HATED WHITHIN HIS PARTY MEMBERS .HE SHOULD NOT BE IN POLITICS IN THE FIRST PLACE.HE IS ONE OF THE MAJOR REASON WHY BN LOST BIG.SO WE MUST START ‘KEMPEN KUBURKAN POLITIK KHAIRY’.JUST LIKE WHAT HE DID IN PERMATANG PAUH DURING BYELECTION.AND NEVER NEVER NEVER NEVER NEVER LET KHIR TOYOL WIN.

25 09 2008
globalmalau

cantik….

25 09 2008
Jusnaidi Sukarmin

Saya sokong Khairi Jamaludin (Khinzir Jantan) ini ditamatkan saja riwayat politiknya biar dia mapos bersama bapa mentuanya yang mengaku alim tapi bodoh dan bangan tu.

25 09 2008
Mohd tarmizi

khairil musuh negara… bawa masuk ISA

26 09 2008
pejuangislam

khairi ajen yahudi/singapura.halau je dr malaysia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

29 09 2008
Zainol

gelaran khinzir jantan untuk binatang kj amat tepat,syabas

6 10 2008
zak

I STRONGLY AGREE THE FACT THAT KHAIRY IS A DEPLORABLE ASSHOLE WHO IS NOT FIT TO LEAD OUR COUNTRY!!!
GO TO HELL KHAIRY!!!!! GO TO HELL!!!!

12 10 2008
SILAM

Khairy ni memang rosak,sama macam MP 188 Silam Salleh Qalbi tu…Keputusan mesyuarat pemuda UMNO silam tak bincang dan tak buat pun keputusan pencalonan Khairi jadi KP,Dia ikut suka dia jak umum….Piii Mampus lah Salleh Qalbi…Mcm Khairi..ingat cadangan ko dapat tapi UNDI ? HARAM ko dapat.

17 10 2008
Belalang

Kita harus kumpulkan semua semua pejuang bangsa , tidak kira siapa asalkan Melayu di bawah satu payung.Khairy-T.Rzaleigh-Anwar dan semua Melayu. Jangan asyik dok asah parang nak cantas Melayu.

26 10 2008
mangkukha

MP Silam???? mesti dia x lupa waktu dia cium tangan aku… budak ni pun entah mana asal usul dia… report je dia kt BPR… wahai anak lahad datu jangan mudah terpengaruh dengan sijil universiti jer… pandai sekolah tapi belum tau pandai memimpin…….

30 10 2008
WongJowo

Khairy Jamaludin memang tak layak duduk kat ISA, sebabnya dia bukan lagi manusia yang berhati perut, dia layak letakkan jauh kedalam tanah duduk dengan yakjud&makjud….dia memang jenis penghancur malaysia, wabak kekacauan, huru – hara dan bermacam lagi, manusia macam nie memang kita perlu singkirkan awal²…..allah maha adil…
Kesian Pak Lah, dia dah jadi remote control khairy……memang tak patut dia buat kat pak lah macam tu….
Semoga Allah mencucuri rahmat keatas diri Pak Lah

2 04 2009
imperium

aku benar benar khuatir memikirkan masadepan malaysia. banyak orang2 bisnes telah mengeluh mengatakan bahawa khairy telah meminta banyak wang, ada yang 20% dari peruntukan supaya mereka boleh memulakan bisnes.
ada yg teleh diberitahu untuk memberi khairy 6 juta dan dia akan dapatkan kontrak dengan mindef
aku gusar kerna aku rasa singapura telah membelinya ( lihat temasek ). sebahagian dari plan besar syaitan besar lee kuan yew dan cina2 singapura? atau amerika?
risau mengenagkan masadepan anak2 dan masadepan melayu. kalau benar educated in oxfor, sepatutnya tak ebrperangai seperti politikus kedai kopi.
melayu muslim, bangunlah. doa2 sahaja tidak akan menolong kamu. tuhan tak akan menolong dan menunjukkan keajaiban seperti di zaman Qarun. berusahalah sekuat-kuatnya untuk menaikkan taraf hidup dan pemikiran orang islam kita. jadilah streetwise dan worldwise sedikit. embrace the change .. bit of worldly changes will do much good for your afterlife. apa gunanya nanti bila dah takda tanahair sendiri dan masjid sendiri untuk diguna untuk beribadat

2 04 2009
imperium

memang bagus ada anak melayu pergi ke oxford. tapi dia dapat ke sana sebab latarbelakangnya membolehkan dia ke sana. bila kamu anak kepada diplomat, persekolahannya di sekolah hebat2, senang masuk ke oxford. oxford dan cambridge pula memang tempat di mana perisik2 (contohnya di england) di gembeling. mamat ni tidak pernah di besar di malaysia – sepanjang hidupnya adalah di luar negara.
salah juga perwakilan2 umno yang ambik duit dari dia dan memenangkan dia dalam AGM UMNO baru2 ni
memang benar dia melayu tapi aku takut dia seorang yang mementingkan kepentingan diri lebih dari kepentingan melayu dan islam. nak jadi zimbabwe? atau kita nak jadi macam negara2 afrika atau amerika selatan yang lain?
yang paling risau sekali dia punya ‘link’ dengan singapura nih
aku berdoa agar allah menolong dan menggagalkan usaha kafir2 ini

20 04 2009
fili

masyaallah.. apa dah jadi orang malaysia sekarang.. ni mesti tak lain tak bukan orang pas atau orang pkr.. kalau cina tak buat macam ni kot.. takkan melayu lupa daratan bro.. sudah2 la tu.. berilah dia peluang… insyaallah satu tranformasi akan berlaku..

21 04 2009
fili

Sejak berabad – abad lagi, ahli sains dan ahli falsafah telah membincangkan teori orang terkenal (great man theory). Maka wujud lah teori ciri2 kepimpinan:

1. ciri fizikal: tinggi tubuh badan, berat badan, perawakan fizikal yang menarik, kecergasan, paras dan wajah.
2. ciri social: belas kasihan, sabar, orientasi pekerja, status, kematangan emosi.
3. ciri perawakan: sifat dominan, agresif, exstroversion, penghormatan diri dan yakin.
4. ciri peribadi: kebolehan bercakap, keupayaan intelek, orientasi pencapaian, keupayaan bekerja kuat dan bertanggungjawab.
Apa yang tak cukup lagi dengan hamba allah yang bernama khairy jamaluddin ni…
Please tell me

25 10 2009
cikgu_abd ghani

i guess he really did have many enemies.

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: