Tuah dan Sial

26 03 2009

tuah1Dapatkan segera – apa itu Khairy Jamaluddin – dalam buku terbaru Tuah dan Sial harga RM 20. sila sms no hp untuk kami hubungi

TERIMA KASIH WEB MASTER KERANA SUDI MENGIKLANKAN BUKU INI

email kami gempagempita@gmail.com


Tindakan

Information

17 responses

26 03 2009
Cicit Dang Rombeh

Aku dah tak nak menyokong orang-orang yang murah jiwanya, aku nak sokong BEBAS pulak lah, so, pemuda umno, carilah makan banyak-banyak sebelum pinu rezeki tertutup … kesian Melayu ….

26 03 2009
AnkPkn

Apa gunanya UMNO buat pemilihan dimulakan dgn undi2 akar umbi dan perwakilan yg buat keputusan siapa yg akan diundi tanpa mengira apa yg akar umbi mahu ? Dengan rasa sedih sy mengundi pembangkang dlm PRU lepas dan sy berharap akan kembali mengundi UMNO/BN dlm pilihanraya akan dtg. Tapi …. dgn kemenangan KJ ini, yg melambangkan keseluruhan UMNO masih utamakan kedudukan diri sendiri, saya terpaksa dengan hati yg lebih berat utk mengundi pembangkang sekali lagi. Apa nak buat ? PEMUDA UMNO nak mcm tu ….

26 03 2009
jamil jaafar

betul.. umno terus akan mampos kerana beruk KJ

26 03 2009
Tok Uban

Ala…tak lama tu….nanti berkerumunlah semua kat KJ tu….biasalah….orang umno….tak ada projek…tak makanlah anak bini…betul tak?

26 03 2009
setiaumno

Salam,
SImpati saya pada Mukhriz kerana walaupun mendapat sokongan marjoriti akar umbi tapi marjoriti tersebut telah dinafikan oleh perwakilan yang telah buta mata dan hati (meminjam kata-kata TDM pada bapak mertua KJ).
Lepas ni kalau Najib beri tempat pada KJ dalam kabinet tak taulah apa nak dikata. Makin gelaplah peluang utk menang PRU 13 kerana ramai yang tidak mengundi BN.
Wassalam

26 03 2009
jojo

saya dah bercadang nak masuk ahli umno,apabila KJ diumumkan menang.dah,tak jadilah.heran bin pelik mengapa dah sabit politik wang masih menjadi pilihan perwakilan.adakah perwakilan mendengar ahli akar umbi atau habuan.kecewa amat kecewa.tanda-tanda umno nak kiamat.kesian bagi yang nak lihat umno bersih.masih ada tahi lagi tercalit yang membawa bau busuk kepada umno.jangan salahkan kami jika tak sokong umno.

26 03 2009
blog pemuda besut « Dewan Pemuda PAS Sarawak

[…] Tuah dan Sial 16 beberapa jam yang […]

27 03 2009
AirTongkatRoslan

Akar umbi cuma ubi dlm tanah yg ditimbun oleh tanah, tak mampu utk hulurkan leher krn dipijak oleh batang dan pucuk. Akar cuma boleh melata, undang2- akar mesti melata dan ke bawah tanah. Biar pucuk tentukan hala mana dia nak pergi dan pilih.

Tinggallah akar dan umbi di dalam tanah dan bila bersuara pun pucuk tak dengar sebab maklumlah, dalam tanah…

Bila diwakilkan semut-semut pemajat pokok, semut-semut tak reti nak angkut suara ubi naik ke atas. Semut lebih suka ikut sedap sendiri dan lebih rela cari gula-gula dan buah-buah manis yg dijanjikan oleh sapa2 je.

Maka tinggallah akar dan umbi bersedih-sedihan, kalau bersuara tak dengar, kalau terkeluar sikit dari tanah maka ditimbun2 lagi tanah dan dipijak2 dan ditenyeh2 tanah itu….

Kesian…

28 03 2009
mediakini

macam mana nak dapatkan buku ini. saya nak beli.

29 03 2009
mazar

pada saya PRU13 telah bermula,,,dari perubahan yg ade dlm UMNO penjawat jawatan baru di harap dapat mengembali kan perpaduan yg utuh sebagai maner zaman saya remaja antara kata2 yg saya ingat ialah “saper pun kite letak kat lambang dacing mesti menang!!!!” tapi hari eni pula kite dengar lain”kau letak kan saper pun kat dacing akan kalah” so dari itu semua ahli UMNO mesti celik dan jng dakal akan kata2 itu,,,akan hanyut kekayaan mu,, kuasa mu,,saudara mara mu ,,sahabat handai mu,,gaya hidup mewah mu,,,
kesian……….

30 03 2009
watanbara

salam, boleh tak dapaykan buku tuah dan sial tu.

tel 012-9126783

30 03 2009
watanbara

salam, boleh tak hantarkan buku itu. saya berminat utk belinya.

012-9126783

10 04 2009
fais

teruk la,kalau bangsa melayu semua celik pada RM,mcm ne nak maju…pada perwakilan 304 yang makan duit Kambing Jantan (KJ)ni,rasa lah akibatnya… dgr tu shamsuzuha 7007..

13 04 2009
ahmad bakar sidek

saya nak beli buku ini….saya benci si budak hitam kJ ni…..

21 04 2009
bakal PM

ada tuah ke dia ni??? hehehe
jangan gadaikan maruaah bangsa demi kuasa

25 04 2009
alex Chong

Can you let know where can I buy a copy of this book ?

18 10 2009
azizulkifli ibrahim

Dari sekadar ahli biasa saya ke Jawatan Setiausaha Caw.Selama sepenggal kemudian saya kini Timb.Ketua Cawangan.Puas kami diakar umbi cuba bagi signal apabila musim tiba pemilihan tapi apa yg.Perwakilan Bahagian balas pergi kePWTC dengan penuh kocek harap dpt tentukan pemimpin masa depan hampeh…! Sayang dengan kedudukan saya skrg. semangat kami diCaw.hampir luluh dibuatnya.Kami masih berharap dengan perubahan perlembagaan yg telah dibuat adakah kami diCaw.hanya melopong dn menganga tegok mereka diBahagian turun dari kereta mewah !

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: