Mengapa KJ perlu dihalang daripada menganggotai kabinet Datuk Seri Najib Razak?

12 12 2009

Terlalu banyak sebab mengapa KJ perlu dihalang daripada menganggotai kabinet Datuk Seri Najib Tun Razak.

Diantaranya ialah:

1) Kita jangan menjadi Melayu yang mudah lupa. Tun Dr. Mahathir pernah menulis sajak yang bertajuk “Melayu Mudah Lupa” untuk mengingatkan orang-orang Melayu betapa pentingnya menjadi sebuah bangsa yang “tidak mudah lupa” untuk terus maju kehadapan. Apakah kita terlupa bahawa Khairy Jamaluddin, sewaktu menjadi menantu kepada Perdana Menteri kelima Malaysia, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi adalah orang yang menghantar terus passport milik PENGKHIANAT BANGSA, Anwar Ibrahim kerumahnya sebelum beliau berubat ke negara Jerman. Persoalannya, apakah kena mengena Khairy Jamaluddin dengan Anwar Ibrahim sehingga layanan kelas pertama diberikan kepada pembelot UMNO itu?

2) Isu penghantaran passport adalah bukti Khairy Jamaluddin adalah “orang” kepada Anwar Ibrahim di dalam UMNO yang bertujuan untuk mensabotaj dan menggagalkan pemerintahan Datuk Seri Najib Razak sebagai Perdana Menteri Malaysia yang keenam.

3) Siapakah yang membantu Anwar Ibrahim melalui Raja Petra Kamarudin, Editor Malaysia Today untuk terus memfitnah dan melibatkan Datuk Seri Najib Razak dan isternya Datin Seri Rosmah Mansor dalam kes kematian model Mongolia, Altantuya kalau bukan Khairy Jamaluddin?

4) Semasa menikmati kekuasaan sebagai menantu kepada PM Abdullah Badawi , isu Altantuya sememangnya digunakan oleh Khairy Jamaluddin untuk menjatuhkan Datuk Seri Najib Razak. Akan tetapi, oleh kerana tidak mendapat kerjasama daripada pasukan polis, usaha jahat beliau gagal.

5) Apakah kita mudah lupa bahawa Khairy Jamaluddin telah disabitkan dengan kesalahan “politik wang” semasa bertanding merebut jawatan Ketua Pemuda UMNO? Dia lepas dan dapat bertanding hanya kerana pada ketika itu, Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi masih lagi Presiden UMNO dan Lembaga Disiplin UMNO menghormati Pak Lah dan membiarkan beiau bertanding.

6) Jika Khairy Jamaluddin masuk kedalam kabinet Datuk Seri Najib Razak, maka mudahlah beliau untuk “membocorkan” keputusan mesyuarat kabinet kepada “idola”nya Anwar Ibrahim, yang juga Ketua Pembangkang.

7) Apabila Perasuah seperti Khairy Jamaluddin dilantik bagi menganggotai kabinet, usaha Datuk Seri Najib Razak untuk membersihkan kerajaan akan menjadi sia-sia oleh kerana perasuah seperti KJ berada didalam kabinet.

8) Khairy yang gagal menjalankan tanggungjawabnya dengan baik sebagai Ketua Pemuda UMNO jika dilantik kedalam kabinet akan menyebabkan kementerian yang dijaga menjadi lemah. Dengan ini, kemnterian lemah dan Pemuda UMNO lemah. Jika Khairy tidak dilantik, hanya Pemuda UMNO yang lemah dan perkara ini boleh diselesaikan dengan menggantikan Ketua Pemuda UMNO atau melantik Datuk Razali menjadi Pemangku sebelum pemilihan yang akan datang.

9) Dengan Khairy sebagai Menteri atau Timbalan Menteri, “anjing-anjing TINGKAT EMPAT” yang telah dikeluarkan dari mengganggu pentadbiran negara akan kembali semula. Mula-mula masuk ke kementerian KJ, kemudia meresap ke kementerian lain.

10) Masuknya Khairy kedalam kabinet Datuk Seri Najib Razak akan menyebabkan UMNO berpecah lagi. Ramai ahli-ahli UMNO yang bagus akan meninggalkan parti Melayu ini oleh kerana tidak tahan dengan manusia yang bernama Khairy Jamaluddin.

Saya berbangga kerana kini telah mempunyai banyak blog yang bersatu dalam isu ini. Kita mesti terus mendesak agar Khairy Jamaluddin yang telah menyebabkan UMNO hampir hilang kuasa pada pilihanraya umum lalu tidak akan diterima untuk masuk kedalam kabinet.

Hanya desakan dan penyatuan yang boleh menyebabkan kita berjaya.

Jangan kita lupa bahawa insan yang bernama Khairy Jamaluddin ini sedang menghancurkan UMNO dari dalam. Jangan kita biarkan beliau bekerja dengan mudah. Kita harus bersatu untuk menyingkirnya!

Anak Jati Rembau


Tindakan

Information

23 responses

12 12 2009
janz

hah..KJ enjoying his evening in Langkawi now…with Langkawi UMNO chief..IR Nawawi..and his Deputy..Chot…!!and off coz our KP Langkawi…his trying to buy langkawi people by sponser a concert…SEarch..!!!what a games…!!!

12 12 2009
anti anwar

hai kawan bukan saja khairi harus diketepikan malah pak najib harus membersihkan dirinya yang terpalit dengan isu -isu yang dikaitkan dengan pembunuhan altantuya. saya penyokong tegar barisan nasional tetapi rasa keyakinan saya terhadap barisan nasional makin hilang kerana bn nampak dah hilang arah perjuangan dan martabat diri,lebih lebih lagi isu altantuya dan pendedahan p.i bala ,saya fikir keterangan balasupramanian begitu konsisten dan tulen,minta jasa baik umno dan bn agar mendesak pm najib dan ahli keluargnya segera saman p.i bala,kalau tidak lakukan dengan segera maka kenyataan bala akan ditaksir benar.

12 12 2009
hidup bn suguna prt buntar

saya tak setuju dengan komen anti anwar, najib dah sumpah bahawa dia tak kenal altantuya ,so cukuplah kenyataan itu apa lagi mahu,biarlah najib urus negara tanpa gangguan.

3 05 2010
belantikboys

setakat bersupah saja sesiapa pun boleh bersumpah, apakah kalau anda merogol anak jiran sebelah rumah anda apabila anda di tuduh sedangkan kemugkinan besar yang merogol itu anda dengan dakwaan yg boleh di percayai (sememangnya anda yg merogol) dengan anda bersumpah saja selesai dosa anda itu dan anda kira tidak bersalah?. Apa bodoh sangat anda ini kalau taksub sangat dengan celaka umno inipun jgn tunjukkan sangat ketaksuban anda jgn fikir org lain tiada otak seperti anda ada otak tapi otak beku sampai langsung tidak boleh berfikir bangang bahalol.

7 06 2010
boyagunung

boleh pakai ke sumpah najib tu!!!!!!orang bodoh je nak terhasut dan percaya!bagi yang ada akal,ada agama,sori la1atas dunia buat apa pun tak pa!akhirat esok tau le azab yang menanti!

12 12 2009
usha simpang empat tasik

cukuplah itu khairi memang aku meluat tapi lelaki itu lebih berani dari hissamuddin hussein.

13 12 2009
House PK

Aku sokong Bro! Mintak izin untuk copy artikel ini ya. TQ

13 12 2009
Cik Kuntum

Pada pandangan saya, membawa masuk KJ ke dalam kabinet adalah satu kesilapan yang akan memberi kesan yang besar kemudian hari, Adanya KJ di dalam Kabinet akan mengendurkan sokongan kepada BN, malah pendukung BN akan membiarkan BN dibelasah habis-habisan dengan harapan BN merasa peritnya dengan membawa KJ ke kabinet, tindakan ni pula bukan datang dari sorang (macam mereka sangka)… harus diingat… berjuta pengundi yang begitu rupenyeee… hmm jahanam.

14 12 2009
Mak Janda

KJ pernah guna servis sorang mak janda muda..buat blow job dalam hotel Pearl View 2-3 tahun dulu. Bayar mak Janda Muda RM15,000.00 secara masukkan dalam akaun untuk tutup mulut dia. Nama mak Janda muda tu: YUS. Siasat la kalau tak caya. No tepon mak janda muda tu: 019-676 9069

30 12 2009
jimbet

yus ni bukan calang2 org kowt sampai boleh jumpa dgn kj…mak janda kenal kew ngan yus ni?

14 12 2009
antikhairy

House PK,

Terima kasih. Lain kali jangan minta izin. Copy je. Sebab kita kena sama-sama kerja keras agar menantu bekas PM tu tak dapat merosakkan parti dan kerajaan.

Kalau dia masuk kabinet, susah kita nak pertahan kerajaan dan tepis dakyah pembangkang.

Aura kebencian rakyat terhadap KJ ni terlalu kuat.

Mari kita kerja keras bagi menghalang Anak Omak ni rosakkan kerajaan!

15 12 2009
mek

tilikan aku la… KJ tu bkn org anwar. tapi he’s another anwar in the making!!!

tak kisah la tu mana satu… yang penting, tetap kita kena sama2 pakat2 cantas ramai2!!!!

15 12 2009
shafifah

Bersama Muhadits Syeikh Muhammad Ibrahim dari Syria Esok (Rabu): http://wp.me/PiAx4-ZD

26 12 2009
nazri

KJ pernah guna servis sorang mak janda muda..buat blow job dalam hotel Pearl View 2-3 tahun dulu. Bayar mak Janda Muda RM15,000.00 secara masukkan dalam akaun untuk tutup mulut dia. Nama mak Janda muda tu: YUS. Siasat la kalau tak caya. No tepon mak janda muda tu: 019-676 9069

aku call yg angkat pempuan siam tapi leh ckp melayu dia bgtau stay kat shah alam nama dia meily…biar betul jgn cuba buat lawak plak atau main2 kat sini.

27 12 2009
nazri

xdpt kol

27 12 2009
malaysiankini

najib bersumpah cukup ke?siapa yang suruh polis 2 ekor tu bunuh altantuya?siapa bagi duit kpd p.i bala?apasal razak baginda boleh terlepas walhal dialah busur tapi anak panah yang kena hukuman mati.samyvelu bila mau bayar balik duit maika yang disonglapnya.Hidup 1Malaysia yang kena tipu ahli politik.piiiiiiiiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaah

3 01 2010
cedikcenun

aku benci sangat kat kj, pasal dialah azeez rahim menang kat baling dan menang mt. dia nie memang penjilat kj no 1

11 01 2010
kencing tarak bunyi

patut la Anwar begitu yakin sangat nak ke Putra Jaya pada 16sept.rupanya ada orang kuat yang sangat kuat dalam umno.semuga DSNj memantau pekara ini.
ternyata Tun Mtir mmg bijak memimpin negara tetapi dalam memilih penganti bakat beliau tiada disitu,selalu saja kena kencing.

~dol kencing hancing~

11 01 2010
ipoh mali

anti anwar (22:26:30) :

hai kawan bukan saja khairi harus diketepikan malah pak najib harus membersihkan dirinya yang terpalit dengan isu -isu yang dikaitkan dengan pembunuhan altantuya
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
apala ko sokong sangat betina tak guna tu,biar dia mampos,aku tak kisah siapa bunuh dia tapi betina pisau cukur cam dia tu elok mampos.bapak diapun patut malu dapat anak dara cam tu.bagi betis nk batang,bagi batang nk dildo,sial punya betina satu M’sia sayangkan dia.

7 06 2010
boyagunung

mnantu pak lah ni duduk kat mana pun akan jadi haru biru!bagi aku dia ni dah kaya raya,tak jadi menteripun dah kaya!tapi biasa la kan!orang ada hati nak jadi PM!huah..huah..huah..huah..huah……………………………………………………….!nak trkentut aku bila dengar dia kat nak jadi PM!

8 06 2010
Tembusu

Memang betul… Tingkat 4 tu buat urusan negara. tak seharusnya menantu (sebelum bertanding) jadikan port dia.

22 07 2010
muhammad eelham harraz

saya bukan penyokong tegar mana-mana pihak . tapi pendapata saya ialah semua yang diperkatakan terhadap kj itu ada yang betul tetapi yang paling UTAMA ialah UMNO tu yang salah. masih tidak sedar-sedar memperjuangkan duniawi aje tanpa nak ambik tahu ukhrawi. memang la umno akan cakap ,kami memperjuangkan islam, tetapi jika yang diperjuangkan hanya bahagian kulit je , itu masih tak cukup. so sedarlah semua puak-puak kj @ umno tu..wassallam..

15 09 2010
Komplot Khairy Untuk Jatuhkan Najib « http://rmf7.wordpress.com

[…] Untuk menjadikan ketegangan politik dalaman  berterusan satu gerakan untuk menghalang Khairy daripada menjawat apa juga jawatan didalam UMNO dirangka dan  semua ini adalah untuk memastikan UMNO tidak diganggu dari sudut pentadbiran dan uruselia. Kesungguhna ini dapat dilihat apabila Khairy ditolak sama sekali oleh Dato seri Najid dari menganggotai apa juga jawatan didalam kabinet. Klik disini […]

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s




%d bloggers like this: